Usta Prawdy

24-05-2017

USTA PRAWDY pełniły funkcję wykrywacza kłamstw. Odgryzały dłoń każdemu kto kłamał. Ilu sprzedawców położyłoby dobrowolnie swoją dłoń w celu sprawdzenia swojej prawdomówności? Myślę, że nie wielu !!! Smutna, ale szczera prawda.

Internet stał się potęgą, źródłem komunikacji, wiedzy, zarobku i manipulacji.

Zakupy przez Internet to bardzo wygodne rozwiązanie. Problem pojawia się jednak, gdy na naszej drodze pojawia się nieuczciwy sprzedawca, który w celach zarobkowych z pełną premedytacją zmienia parametry urządzenia na lepsze, okłamuje klienta kto jest producentem urządzenia, kłamią o gwarancjach i opiece serwisowej . Najgorszym oszustwem jest podrabianie dokumentów, certyfikatów.

 

Kłamstwa i kłamstewka dla niektórych sprzedawców to krótka i wygodna droga do szybkich pieniędzy. Chcą żeby potencjalny klient stał się klientem – żeby kupił – szybko, natychmiast bo to oznacza dla nich pieniądze, prowizję w kieszeni i poszukują kolejnego „chętnego”. Nagminnie powstają strony , sklepy, sklepiki czy hipermarkety Internetowe oferujące różne urządzenia, ale ile wiedzy na ich temat posiada sprzedawca? Nie oszukujmy się mając kilkadziesiąt, kilkaset pozycji nie jesteśmy wstanie znać całego asortymentu na pamięć. W takich przepadkach sprzedawca nie przyzna się „nie wiem” pozostanie mu kłamać.

Każde kłamstwo szkodzi w komunikowaniu się sprzedawcy z klientem i najczęściej kończy się całkowitym zaprzestaniem współpracy, która nie jest do naprawienia. Nikt z nas nie chce być okłamywany i oszukiwany. A jeżeli nastąpi taka sytuacja to czy ponownie zaufamy tej osobie – chyba już nie !!!

Dobry sprzedawca to uczciwy sprzedawca, który ma klucz do serca każdego klienta: wiedzę na temat danego urządzenia, uczciwą i szczerą rozmowę, odpowiedzi na konkretnie zadane pytania, gotowy do przekazania dokumentów, certyfikatów i kart gwarancyjnych. Dobry sprzedawca nie narazi firmy na utratę reputacji.

Z czystym sumieniem możemy położyć dłonie pod USTA PRAWDY. Reputację firmy Medbit.pl budujemy na zaufaniu i uczciwości. Nigdy nie okłamujemy Swoim klientów.